Spartan girja
A Spartan girja, vagy más néven kettlebell, valójában egy füles golyó, amit az Oroszok súlymérésre, majd később erő állóképesség fejlesztésére, katonai kiképzésre is használtak és a mai napig használnak. Náluk a girja technika a mindennapjaik része. A Spartan girja órákon ezzel a füles golyóval dolgozunk, az eredeti orosz technikákkal, amit még kiegészítettünk a Girja Sport (versenyzői) és a spartan vonalat erősítő extra és speciális és egyedi gyakorlatokkal. A girja technikákkal gyorsan és hatékonyan tudod a tested formába hozni, ráadásul hihetetlen magas a kalória égetése ezeknek az óráknak (60 perc átlagosan 1000 kalória), így a fogyásban is hatékony szerepe van. Ha szeretnéd, hogy a vázizomrendszered erős és stabil legyen, azt akarod, hogy az állóképességed kirobbanó legyen, ha szeretnél fogyni, miközben izmosodsz és szálkásodni, fitt lenni rövid időn belül, akkor megtaláltad a Neked való edzéstípust. Most vágj bele, indulj Alphától! (forrás: http://spartanfitt.hu/training/girja)


IMGP2886


Spartan Training
A Spartan Training edzés célja az erő-állóképesség fejlesztése, a "pszichikai erőnlét", robbanékonyság és mozgékonyság fokozása. Ezen funkcionális tréning keretein belül számos eszközt (girja, gumiszalag, rope, medicinlabda, gumiabroncs, baseballütő és kalapács) vagy csak saját testsúlyunk ellenállását használjuk az edzés során. A hétköznapi életben is jól hasznosítható erőt fejlesztünk és a résztvevők ügyessége, koordinációja is javul. Kitartást tanulhatsz az edzés során, megtanulhatod, hogyan győzheted le saját korlátaidat, lépheted át határaidat, hiszen sokszor az agyunk szab határt a testi teljesítőképességünknek. Ez az edzésforma alkalmas stressz-levezetésre, állóképesség-, koordináció-fejlesztésre, erősítésre és arra is, hogy könnyebben megszabadulhass néhány felesleges kilótól, így könnyen megtalálhatod a számításodat, ha csatlakozol.
Ahogy mottónk is mutatja: Never give up! / Soha ne add fel!

TRX
A TRX a funkcionális edzések egyik legkedveltebb és legsokoldalúbb eszköze, amelyet egy amerikai tengerészgyalogos fejlesztett ki, hogy hajóútjaik során hely szűkében is meg tudja őrizni kondícióját. Hazánkban mindössze másfél-két éve indult el térhódtó útjára és azóta töretlen sikernek örvend mind az edzőtermek, mind az otthoni használat terén, hiszen a mindössze két kg súlyú, egy pontban felfüggesztett heveder több, mint 200 gyakorlat elvégzését teszi lehetővé. A gyakorlatok sokszínűségének csak a találékonyság és a képzelőerő szab határt. Tökéletesen hasznosítható az erő edzés, a kondíció megőrzése, az alakformálás és a rehabilitáció területén egyaránt. Nálunk a köredzések egyik alap állomása, de további két óratípust is megtalálhatsz az órarendben ezzel az eszközzel:

TRX balance:

    fókuszában az edzőheveder mellett további instabil eszközöket használva fejlesztheted állóképességedet, erődet, egyensúlyodat és koncentrációdat mindamellett, hogy az instabil eszközök használatával a tartóizmok, mély izmok is fokozottabb terhelést kapnak. Ez az óratípus ajánlott kezdőknek és haladóknak egyaránt, a gyakorlatok az edzettségi és koordinációs képességtől függően könnyíthetőek és nehezíthetőek egyaránt.

TRX corss:

    ezeken az órákon a TRX mellett kiegészítő jelleggel használsz majd más eszközöket is, amelyekkel elsősorban a koordináció fejlesztés mellett a robbanékonyság és erő fejlesztés a cél. Saját testsúlyod használatával a gyakorlatok változatosak, sokszínűek és garantáltan átmozgatnak a legkisebb porcikádig.


IMGP295


fight

Fighter
A Fighter egy küzdősport alapú, intenzív cardio training. Alapgyakorlatai a küzdősportokban használt ütések és rúgások. Az intenzív terheléses és pihenő szakaszok váltakozásával egy olyan intervall tréningen vehetsz részt, amely nagyon hatékony a zsírégetés szempontjából, serkenti az anyagcserét és felkészíti a szívet és a keringési rendszert a változó terhelésekre. A saját súllyal végzett gyakorlatokkal tónusosabbá válik az izomzat, javul a kondíció. Magas kalóriafelhasználásának köszönhetően (egy edzésen akár 5-600 kcal is elégethető) remek segítséged lehet a fogyásban is.

Köredzés
A Köredzés egy teljes testet átmozgató, igen változatossá tehető tréning. Az edzés során egy-egy állomás testesít meg egy gyakorlatot. Minden állomás más izomcsoportot dolgoztat meg, vagy más jellegű, mint az előtte lévő volt. Lehet intervall tréning az állóképesség javítására, lehet a felsőtest és az alsótest izmainak váltakozva történő megdolgoztatásával erőfejlesztő és még sok más. Egy biztos, a különböző eszközöket (TRX, Fitball, Girja / Kettlebell, Agility létra, Ugrókötél, Súlymellény, Gumiszalag, Abroncs, Dinair, Slamball) használva sosem lesz két ugyanolyan edzésben részed. Azoknak ajánljuk, akik szeretik a változatos mozgásformákat, a folyamatos kihívásokat. Előnye, hogy kezdőtől a haladó szintig, akár sérülésből visszatérve rehabilitációs jelleggel mindenkinek személyre szabható egy-egy állomás nehézségi foka.


IMGP2792


IMGP2846

Streching
A Streching órát azoknak ajánljuk, akik súlyzós edzéseket végeznek (akár konditermi edzés, akár csoportos órák, köredzések, girja órák formájában) és azoknak, akik sportjuknak a futást választották. Ezek az edzések ugyanis a nyújtások elhanyagolása, minimalizálása mellett megrövidítenek bizonyos izmokat és “bekötik” az ízületeket. Ez nemcsak, hogy sérülésveszélyes lehet, de negatívan befolyásolhatja a sportteljesítményedet is. A Sterching órák során jóga ászanák és mobilizációs, korrekciós alapgyakorlatok használatával kimozgatjuk az ízületeket, javítjuk mozgékonyságukat, ezzel növelve mozgástartományukat, nyújtjuk a rövidülésre hajlamos izmokat. Helyreállítjuk a test izom egyensúlyát, így javítva közérzetedet és sportteljesítményedet egyaránt.